Jakten på skogens guld- MISSLYCKADES!
Publicerat den

Hej hej! Klockan sju nu på eftermiddagen så cyklade jag och Axel till en skog där man plockar svamp. Men vi kom inte lång förrän vi insåg att det inte var rätt skog och absolut inte rätt ställe, men vi hittade massa vild hallon, det var fullt, så vi stod där och gottade oss ett tag♥
När vi hade stått och gottat oss ett tag bestämde vi oss för att cykla vidare, vi hittade skogen, men Axel tyckte att han hörde ett vildsvin så vi cyklade fort därifrån!! HAHA. Så det blev alltså ingenting utav kantareller idag, annars hade jag slagit vad om att vi hade hitta mycket!
 
Idag har det varit en riktig slöar dag för mig, vaknade ju tidigt, men jag gick och la mig sen efter att jag ätit frukost och vaknade inte förrens halv två (!!) Snaca min ångest när jag såg tiden! Men har bara legat i sängen och kollat färdigt på Weeds har bara ett avsnitt kvar, sen har jag sätt alla sässonger, haha vad ska jag kolla på nu?! Får vell kolla om PLL! Eller något. 
 
Igår så var jag med Maja hela dagen, och sen när jag kom hem så var kusinerna här hemma, så jag tog med dom ut på en barbacka sväng på Bessy, upp till kalvarna, vi var borta i 2h !! Mös med kalvarna jätte länge! Slänga i oss maten och åka till mormor för att fira Frank och Josefin (våra kusiner) dom bor i Sthlm så därför firar vi dom i efterskott ! 
 
Men ja, blir ett ganska långt inlägg såg jag nu, men men.. 
 
Här har ni bilder av Axels och min svampjakt!↓
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?